Klubmodul henter siden
Rideskole Springstævne
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kære rideskolelever

Så er vi klar med årets første stævne til jer - springstævnet den 6. februar.

I skal tilmelde jer her på hjemmesiden og betale via mobilepay på nummer 93180. Husk at skrive rytters navn ved betaling. Det koster 100 kr at deltage.

Husk at tale med jeres ridelærer inden i tilmelder jer en klasse. I må max deltage i 1 klasse. Tilmeldingen er kun gyldig, hvis man samtidig har betalt via mobilepay.

I Rideklubben Karuplund prioriterer vi samarbejde og fællesskab højt. Vi vil rigtig gerne tilbyde en masse aktiviteter for vores medlemmer, men for at det kan lade sig gøre, skal alle hjælpe til. Derfor forudsætter deltagelse til stævnet, at man hjælper minimum 1 time i forbindelse med stævnet. Hjælperlisten over opgaver hvor man kan melde sig på, hænger på tavlen i rytterstuen.

Øvrig info kan findes i det vedhæftede.

Vi glæder os til at se jer til en dejlig dag.

Mvh Rideklubben Karuplund

/cms/../cms/ClubRideklubbenkaruplund/ClubImages/Info.pdf

/cms/../cms/ClubRideklubbenkaruplund/ClubImages/Praktisk.pdf

Tilmeldte